Debreceni regionális Döntő (2020/2021)

A regionális döntőre közvetlenül regisztrálhatnak a csapatok, illetve az osztály csomagot használó intézmények a legjobb csapataikat kvalifikálhatják a regionális döntőkre.

Dátum: 2022. február 12.

Helyszín: Debreceni Egyetem Informatikai Kar (4028 Debrecen, Kassai út 26.)

Továbbjutok száma: lásd lentebb +1 potenciális februári wildcard hely (Szeged, Zalaegerszeg, Tatabánya és Debrecen régiós döntőkből egy kiválasztott csapat számára)

Szervező: EPAM Debrecen

 

Továbbjutó Challenge csapatok száma a regionális selejtezőkből

  • 5-8 induló csapat esetén 1 darab továbbjutó
  • 9-14 induló csapat esetén 2 darab továbbjutó
  • 15-20 induló csapat esetén 3 darab továbbjutó  
  • 20+ induló csapat esetén 4 darab továbbjutó

 

További minden második verseny után a Wildcard szisztémának köszönhetően a bírók az eseményekről egy csapatot a nemzeti döntőbe juttathatnak. 

A regionális döntő legjobb 1-3 helyezett csapata a Nemzeti döntőbe juthat tovább.

Regisztrált Challenge csapatok

  ID Csapat Képviselt intézmény
1 84 Robocamp Forcamp Egyesület (Marosvásárhely)
2 85 Navigátor Észak-Magyarországi Informatikai Klaszter (Miskolc)
3 91 Legott GÉPiparry Miskolci SZC Andrássy Gyula Gépipari Technikum (Miskolc)
4 97 FLLubber AKG (Budapest)
5 103 KANDÓ Miskolci SZC Kandó Kálmán Informatikai Technikum (Miskolc)
6 113 Kalandorok Fusionit Education (Csíkszentkirály, Hargita)
7 129 Agóra ELX Agóra Debrecen (Debrecen)
8 131 Keresztúri Ninjagók Eötvös József Általános Iskola (Bodrogkeresztúr)
9 132 Konyári RoboCrew Derecskei Bocskai István Általános Iskola II. Rákóczi Ferenc Tagiskolája (Derecske)
10 133 InfoSzöged Sajószögedi Kölcsey Ferenc KÁIAMI (Sajószöged)
11 134 NI#3 Fehérgyarmati Gimnázium (Fehérgyarmat)
12 135 C3-PO (See-Threepio) Ábrányi Emil Általános Iskola (Nyírábrány)
13 136 HOLLÓ LOGÓ LEGÓ Debreceni Kinizsi Pál Általános Iskola (Debrecen)
14 137 Mirage raceway Nyíregyházi Bem József Általános Iskola Gárdonyi Géza Tagintézménye (Nyíregyháza)

Végeredmény

A top csapatok helyezése:

Összesített  Csapat Robotfutam Alapértékek  Innováció  Robotdizájn 
1. FLLubber 1. 1. 2. 2.
2 Keresztúri Ninjagók 3. 2. 1. 3.
3 Navigátor 4. 3. 4. 1.
4. C3-PO (See-Threepio) 6. 3. 3. 6.
5. KANDÓ 2. 6. 7. 4.
6 Legott GÉPiparry 7. 5. 4. 4.

Továbbjutó: FLLubber (első helyezett), Keresztúri Ninjagók (második helyezett), Navigátor (wildcard)

Kattints a képre a teljes mérethez!
Kattints a képre a teljes mérethez!
Kattints a képre a teljes mérethez!

Legjobb innováció: Keresztúri Ninjagók

Legjobb alapértékek (csapatszellem): FLLubber

Legjobb robotkonstrukció: Navigátor

Legjobb robotfutam: FLLubber

Legjobb edző: Krausz Rita - C3-PO (See-Threepio)

Feltörekvő díj: Agóra ELX

Motiváció díj: C3-PO (See-Threepio)

Áttörés díj: Navigátor

Regisztrált Explore csapatok

  ID Csapat Képviselt intézmény
1 93 Robocamp Junior Forcamp Egyesület (Marosvásárhely)
2 110 Lorántffys Kiskockák Debreceni Lorántffy Zsuzsanna Általános Iskola (Debrecen)
3 112 Pajtik Fusionit Education (Csíkszentkirály, Hargita)
4 127 Agóra BM Agóra Tudományos Élményközpont (Debrecen)
5 128 Agóra OL Agóra Tudományos Élményközpont (Debrecen)

Végeredmény

Kattints a képre a teljes mérethez!
Kattints a képre a teljes mérethez!

Leglendületesebb csapat: Agora BM

Legvidámabb pálya: Agora OL

Legjobb bemutató: Lóránffys Kiskockák

Legjátékosabb csapat: Robocamp Junior

Legátgondoltabb megoldás: Pajtik

Korábbi évek eredményei:

2020/2021 Replay

 

 

 

 

A FIRST LEGO League partnerei:

 

2023/ HelloWorld Egyesület / Minden jog fenntartva.

Kérdésed van az oldalon olvasható információkkal kapcsolatban? Hibát találtál? Írj nekünk: fll@helloworldegyesulet.hu